Hej! Hur kan vi hjälpa dig idag?

Här hittar du frågor som ställs ofta av våra kunder.

Jag vill returnera en vara / order

För att returnera en eller flera varor, skicka ett mejl till kundservice så får du mer information och en fraktetikett att använda för din retur.

Vad är er returpolicy?

Du kan returnera hela eller delar av din beställning upp till 14 dagar efter att du mottagit ditt paket. De produkter du returnerar måste vara i originalskick inklusive alla taggar som följde med.

Är det gratis att göra en retur?

Vi tar ut ett självkostnadspris på 49kr för returfrakten detta dras av från beloppet som du får återbetalt från Klarna.

Jag har blivit debiterad trots att min order inte gick igenom!

Normalt så är det bara en reservation av beloppet som försvinner inom kort, men om du tror att pengarna har dragits från ditt konto även om inget köp har registrerats, kontakta Klarna så hjälper de dig.

Kan jag spåra min order?

Ja, när ditt paket är på väg så skickar vi ett mejl till dig med ditt kollinummer och en länk till vår spårningssida där du kan följa ditt paket från vårt lager till ditt ombud.

Hur lång är leveranstiden?

Normalt, 2–4 arbetsdagar.

Om du lägger din beställning en helgfri vardag så skickas din order normalt sätt inom 24–48 timmar och du har din beställning hos dig inom 2-3 dagar.

Kontakta oss